Saturday, May 5, 2018

Bina Rumah Atas Tanah Sendiri Seluruh Malaysia



ADAKAH ANDA INGIN BINA RUMAH IDAMAN?

MASIH TERCARI CARI SIAPA YANG LAYAK UNTUK BINA KEDIAMAN ANDA?

ADAKAH ANDA INGIN RUMAH IDAMAN ANDA NAMPAK KEMAS, CANTIK DAN BERKUALITI?




Adakah anda tahu?

80% rakyat Malaysia hari ini tidak tahu berkenaan proses bina rumah dari awal hingga akhir kerana semuanya di serahkan kepada kontraktor atau peguam yang telah di lantik.

Kenapa perlu tahu?

Hari ini, terdapat pelbagai skim yang menawarkan tawaran tawaran yang tidak masuk akal kepada orang seperti anda dan mereka senang untuk mendominasi anda kerana anda tidak tahu berkenaan proses bina rumah. Berbagai jenis yuran (fees) yang perlu anda bayar tanpa anda ketahui adakah logik cas (charge) yang akan di kenakan kepada anda.

Ramai orang macam anda melalui masalah di tipu pihak kontraktor kerana anda tidak ambil berat soal perjanjian dan juga dokumen yang wajib anda ketahui sebagai pembeli atau pelanggan. Selalunya pihak kontraktor banyak tidak menceritakan dan menjelaskan kepada pelanggan perkara yang harus anda ketahui. Jangan Mudah Tertipu.

Antara perkara yang selalu di hadapai oleh pelanggan adalah:-
1) Yuran untuk Pelan Rumah yang tidak masuk akal
2) Yuran peguam (lawyer fees) yang agak tinggi
3) Spesifikasi rumah binaan tidak seperti mana yang tertulis di dalam perjanjian.
4) Masalah kelewatan kerja dan tergendala di sebabkan oleh kurang pengalaman oleh kontraktor.

Apa yang perlu anda ambil berat adalah:-

"Pilihlah Kontraktor yang bertanggungjawab, berpengalaman dan paling penting boleh di percayai"

"Ramai yang sudah menggunakan khidmat kami kerana kami adalah syarikat yang berdaftar dengan CIDB dan pelanggan yang melantik kami menjadi kontraktor bina rumah mereka rata rata sangat berpuas hati dengan servis dan juga khidmat kami."

Rumah Banglo Moden Keluasan 1700 kps dengan 4 bilik dan 3 bilik air








Kami juga menyediakan perkhidmatan melukis pelan dan juga rupa bentuk (design) dalam 3D kepada anda yang ingin melihat hasil rumah sebelum sesebuah rumah ingin di dirikan:-

Rupa Bentuk 3D yang boleh di ubah mengikut citarasa pelanggan

Apa yang ANDA akan dapat sekiranya menggunakan KHIDMAT dan MELANTIK kami sebagai kontraktor bina rumah anda:-

1) Tidak perlu mengeluarkan duit sendiri kepada pihak peguam sekiranya anda bersetuju melantik kami sebagai kontraktor anda kerana kami akan MEMBAYARNYA bagi pihak anda.

2) Kami adalah PAKAR dalam BINA RUMAH dan telah melakukan pembinaan lebih 30 biji rumah dalam Setahun dan syarikat kami berprestasi tinggi.

3) Pelan yang di buat mengikut REKA BENTUK (DESIGN) anda sendiri dan pihak kami tidak akan cas (charge) anda dan semuanya adalah FREE. Pelukis Pelan kami akan mengikut segala kehendak anda sehingga anda BERPUAS HATI.

4) Jaminan kami adalah kerja yang di lakukan sangat berkualiti dan kami akan memberikan masa selama 1 bulan free warranty sekiranya berlaku apa apa kerosakan  dan pihak kami akan bertanggungjawab dan membaiki kerosakan dengan kadar segera.

5) Khidmat servis kami yang pantas dalam pengurusan loan anda dengan bank bank tempatan sekiranya anda bekerja swasta dan dengan LPPSA sekiranya anda bekerja kerajaan. Pelanggan akan senang berurusan dengan pihak kami kerana consultant kami akan memberikan khidmat servis percuma di atas setiap pertanyaan dan permasalahan anda.


Jadi APA anda TUNGGU lagi!!!!!!!

"Puan Rahimah amat berpuas hati dengan rumah yang sangat cantik yang telah kami sediakan kepada beliau dan paling penting harga yang mampu milik untuk beliau mempunyai sebuah rumah idaman iaitu banglo berkeluasan 1700 kaki persegi telah tercapai".


Lagi HEBAT anda akan di berikan dengan :-

1) Free Lawyer Fees
2) Free Plan Rumah
3) Free Consultation

Jangan Lepaskan Peluang HEBAT ini kerana kami akan sediakan anda rumah MENGIKUT BAJET ANDA. Khidmat kami adalah dalam memastikan impian anda tercapai dengan membina kediaman idaman anda mengikut citarasa anda dan bajet yang anda ada.

Lagi PANAS hari ini, sekiranya anda adalah pelanggan kami seterusnya maka anda LAYAK untuk mendapatkan HADIAH MISTERI dari pihak kami berjumlah RM 3000.00 (Ringgit Malaysia)

Hubungi kami untuk maklumat lanjut
Klik untuk whatsap ke hotline kami
Tekan Untuk Direct Whatapp
Atau Call Terus ke 017-9669884

Khidmat kami Seluruh Malaysia
Boleh layari ke website kami juga:-
 www.cleantechgroup.my/cdsb

No comments:

Post a Comment